A multis dobás sikerét befolyásolja a műcsali súlya és mérete, illetve a kettő aránya. Ezt nagyon nem részletezném, értelemszerű. Hadd mutassak meg néhány csalit, amik szerintem ideálisak kezdőknek, a dobás gyakorlásához, és elsősorban nagyon eredményesek is:)

(én ezekhez egy 50 grammos, viszonylag lágy, "C" akciójú botot használok)

A bejegyzés trackback címe:

https://bozotorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr622633909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia..
Te minden csalid "megtollasíttod"..?
Egyébként miattam keresett agrómókus a haldón,én onnan távoztam,de itt rádtaláltam és megtettem a regisztrációt is.Majd pár képet küldenék emailba neked,tedd ide a blogoldaladra fel.Sajnos nincsne meg a tied,az enyémet tudod e még..??Üdv.."probaitcasting"..:)
nem mindet, de sok vanaminek szerintem jót tesz a toll! pl. abu toby ég és föld tollal és anélkül!
Ok köszi.Az abu annak idején a tobyt tengeri pisztrángra szánta,(vagy ilyesmi),de a lényeg tengerre..Éppen ezért eléggé kóvályog,a toll,ezen csökkent,ergó fogósabbá teszi..Üdv.
igen, meg sokkal lassabban lehet vezetni, szinte alig süllyed a tollal.
@Magnum97: említetted,hogy küldesz valamilyen képeket... miről lenne szó?
Csináltam volna pár bevált szintén multis pecához való ólómról wobblerről villantóról képet..Mondjuk ahhoz kéne egy email cím is..:)Üdv.
Ok.Nekem nincsen ilyen idamailom..zoldike@tolna.net a cimem .(én meg várok csak várok,lehet így egyszerübb lesz)..:)
süti beállítások módosítása